kolmapäev, 20. mai 2015

Üks nädal puhkust

Ma olen kõige õnnelikum inimene koos oma sõpradega ja mul on natuke hirm, et asjad võivad muutuda, ilma et ma suudaksin seda kontrollida või midagi parata. Ma siiralt loodan, et veel on võimalik...

Igatahes, viimane nädal mis ma veetin Portos, eemal koolist ja stressist (kui nii saab öelda), oli üks parimaid hetki mu elus, mida ma ei vahetaks mitte millegi vastu. Kuna emotsionaalne karusell on hetkel liiga 'deep', siis panen lihtsalt mõned pildid ja jätan selle postituse pooleli...



Maru Super



Päev 1 - joome vett

Päev 2 - joome õlut






Piraat olen, jah!

Päev 3 - jätkusuutlik Eesti

Triipudega neighbourhood




Kõik said kurjaks...

Päev 4 - kas tõesti?!?

Päev 5 - tähistame


Siilid udus


Päev 6

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar