kolmapäev, 22. aprill 2015

Jälle nädal läbi ja sõidan Algarve

Heia!

Suht nutune seis on selle blogiga hetkel :D aga iga hea asi peab kunagi otsa saama ja ehk ongi aeg sellega lõpparve teha ja ainult tähtsamatest asjadest rääkida, mitte kogu päevakava ette lugeda.?!
Tegelikult on mul kahju, et nii kiire koguaeg on, et ma lihtsalt reaalselt ei jõua mitte midagi kirja panna. Ja ma ausalt ei kuluta aega magamisele, sest magama lähen iga öö umbes kolme paiku ja hommikul juba kaheksast üleval, et kooli minna. Endale kah üllatuseks on nüüdseks kõik õppejõud ärganud ja põhimõtteliselt on mu graafik alates 11 mai - 28 maini iga päev täis tööd ja seda kuhjaga. Olen kindel, et pean siin olles isegi rohkem töötama, kui kodukoolis...seega, kes arvab, et erasmus on meelakkumine ja pidu peo otsa, siis see pole kohe kindlasti mitte nii. Mitte keegi mitte kunagi lihtsalt ei räägi mis vead ja ootamatused sellega kaasnevad, sest lõppkokkuvõttes on kogemus meeletu ja iga sekundit väärt, pigem ikka meenutada head. ;)

Niisiis... nädala ajaga on muutunud üldises pildid mitte midagi.

Eelmisel nädalal toimus Malta-party. Lühikokkuvõte sellest on see, et on üks kutt, kes elab üksi kuue toalises korteril, korraldas peo, kutsus 100 inimest, umbes 80 käis läbi sealt korterist ja kui mendid tulid tehti 'project ''x''-i'. Pärast seda liikus kogu mass koos parki, pidu jätkus seal, nagu oleks linnas olnud mega suur jalkamäng, kõik vilistasid, karjusid, tantsisid. Naljakas oli! :D Sealt edasi mindi laiali, mina suundusin Artbarosse mingi rahvaga, seal oli raju rock-punk pidu, hüppasin ja kargasin seal nii palju, et kaelasooned valutasid järgnevad kaks päeva. Ülejäänud nädala olen rahulikult võtnud ja õppinud, õppinud ja veelkord õppinud. Näiteks eile sain koolist koju alles pärast üheksat õhtul. Yei! :D

Tänasest algab mul aga pikk nädalavahetus, sõidan täna öösel Algarve, kus toimub nelja päevane Erasmus National Meeting (ENM), kuhu tuleb kokku 1000 erasmuslast üle kogu portugali, loodetavasti tuleb tore seal veedetud aeg ja kui tagasi tulen, siis on ehk millest kirjutada, aeg on muidugi juba teine küsimus.

Piret :*

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar